Pēc Ludzas novada Tūrisma un Informācijas centra iniciatīvas, īstenojot jaunu mārketinga pieeju, Ludzai ir tapis jauns reklāmas klips sadarbībā ar reklāmas aģentūru “Enter Creative” ar mērķi prezentēt un popularizēt Ludzas novada un Ludzas pilsētas tēlu un ar jaunu un mūsdienīgu pieeju parādot to, ka Ludza ir pievilcīgs apskates objekts tūristiem, te ir ko redzēt un ir ko piedzīvot. Aicinājums braukt uz Ludzu izskanējis neierastā veidā, īpaši uzrunājot tūristu mērķagrupu līdz 40 gadiem.
Klips ir veidots atraktīvā un dinamiskā formātā, un paver jaunu skatu uz jau ierastām tūrisma vietām un objektiem. Klipa galvenais varonis, jaunietis vārdā Alfrēds, Ludzā ierodas pirmo reizi un līdz šim ir dzīvojis ar domu, ka vien galvaspilsēta ir visu notikumu centrs, taču pilsēta un šeit sastaptie cilvēki izmaina jaunieša domas. Dažu dienu garumā jaunietis iepazīst Ludzu visā tās krāšņumā, izmēģinot īstus latgaļu ēdienus, apmeklējot skaistākās vietas un tūrisma objektus, klausoties prezidenta mīļāko grupu “Latgalīšu Reps”, baudot gan aktīvu, gan mierīgu atpūtu. Klipa galveno varoni Ludza pārsteidz un ieintriģē – tai ir savs šarms, skaista daba un viesmīlīgi cilvēki.
“Ludza ir pilsēta, kas nes Latvijas vecākās pilsētas titulu un iemieso Latgales skaistākās tradīcijas un vērtības. Īstenojot jaunu pieeju mūsu tūrisma stratēģijai, vēlējāmies pārkāpt tradicionālās robežas un radīt unikālu reklāmas rullīti, kas mainītu stereotipu par to, ka aizraujošākie piedzīvojumi notiek tikai galvaspilsētā,” stāsta Ludzas novada Tūrisma un Informācijas centra vadītāja Līga Kondrāte.
Kā atklāj reklāmas video radošā komanda, klips veidots iedvesmojoties no sociālo tīklu vides, kur jauni un aizrautīgi viedokļu līderi ik dienu savos Instagram kontos dalās ar ieteikumiem un atsauksmēm par ceļojumos un atpūtas brīžos gūtajām pieredzēm. “Veidojot klipa scenāriju, centāmies tā idejai pieiet asprātīgi – tā, lai vēstījums sasniegtu ne tikai pieredzējušus Latvijas apceļotājus, bet ieinteresētu arī galvaspilsētas dzīves nogurdinātos,” norāda reklāmas aģentūras “EnterCreative” pārstāvis Renārs Liepiņš.
Video tapis sadarbībā ar:
Ludzas novada pašvaldība, Ludzas novada tūrisma informācijas centrs, Ludzas Novadpētniecības muzejs, Ludzas Lielā sinagoga, Ludzas Amatnieku centrs un Latgaļu “Kukņa”, Ēriks Mickāns, Z/s Nirzas ezers un Ēriks Kondrāts ,Atpūtas komplekss “Dzerkaļi”, picērija “Astotais Rajons”, Mārīte Kronberga, Vanda Žulina, Ludzas jaunieši, IK “Pelnrušķītes sapnis” un Ruta Zviedre, IK “Atpūta Ludzā” un Dagnis Tihovskis, apvienība “Latgalīšu reps” un deju grupas “Fuette” dejotāji.
Reklāmas aģentūras “Entercreative” komanda –
Alfrēds Apinis – galvenās lomas atveidotājs
Renārs Liepiņš – scenārija autors
Sofija Reinberga – producente
Reinis Janulis – operators
Renārs Caune – mākslinieks